logo tekstu łatwego do czytania i rozumienia: głowa nad otwartą książką i podniesiony kciuk w geście OK

 

Informacja o Gorlickim Centrum Kultury

Gorlickie Centrum Kultury powstało w 1982 roku. Znajduje się przy ulicy Michalusa 4 w Gorlicach.

W budynku pracuje Dyrektor oraz pracownicy. Dyrektorowi w codziennej pracy pomagają pracownicy administracji, księgowości, instruktorzy oraz pracownicy techniczni i gospodarczy.

Budynek otwierany jest o godz. 7.00, a zamykany po zakończeniu zajęć i imprez. Biuro czynne jest w godzinach 8.00-16.00. To tutaj dowiesz się wszystkich informacji o tym czym się zajmujemy i jakie zajęcia i wydarzenia organizujemy.

Aby załatwić swoją sprawę nie musisz przychodzić do Gorlickiego Centrum Kultury. Możesz napisać zwykły list lub przesłać e-mail.

  • Adres pocztowy to: Gorlickie Centrum Kultury, ul. Michalusa 4, 38-320 Gorlice.
  • Adres poczty internetowej: gck@gck.gorlice.pl
  • Możesz zadzwonić na numer: 18 35 35 695

Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami

Budynek jest częściowo dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Jeśli będziesz potrzebować naszej pomocy skontaktuj się z nami. Pracownicy Gorlickiego Centrum Kultury pomogą Ci załatwić twoją sprawę.

Żeby załatwić sprawy w Gorlickim Centrum Kultury możesz:

  • wysłać pismo na adres: Gorlickie Centrum Kultury, ul. Michalusa 4, 38-320 Gorlice,
  • przynieść pismo, dokumenty do biura,
  • napisać wiadomość i wysłać ją na adres e-mailowy: gck@gck.gorlice.pl
  • zadzwonić pod numer telefonu: 18 35 35 695
  • przyjść do Gorlickiego Centrum Kultury i spotkać się z pracownikiem w jego godzinach pracy

Do budynku Gorlickiego Centrum Kultury można dojechać własnym środkiem transportu lub autobusem. Przystanek autobusowy (w kierunku Biecza) na którym należy wysiąść ma nazwę „Michalusa Dom Kultury”. Znajduje się on kilka metrów od głównego wejścia do budynku. Przystanek w przeciwnym kierunku znajduje się w odległości około 150 metrów i ma nazwę „Michalusa Fabryka Maszyn”.

Na parkingu Gorlickiego Centrum Kultury wyznaczone jest jedno miejsce postojowe dla osób z niepełnosprawnościami. Jest oznaczone niebieską kopertą.

Czym zajmuje się Gorlickie Centrum Kultury?

Pracownicy zajmują się organizacją koncertów, konkursów, przedstawień teatralnych. Prowadzą także ciekawe zajęcia dla dzieci, młodzieży i osób dorosłych. Są to:

  • zajęcia plastyczne
  • muzyczne
  • taneczne
  • teatralne
  • balet
  • musical
  • ceramika
  • teatr ognia i świateł led

Mamy również mniejsze i większe sale w których odbywają się spotkania i szkolenia.

W naszej pracy zajmujemy się też rozwieszaniem ogłoszeń i plakatów na słupach na terenie miasta.

Prowadzimy również zajęcia dla dzieci w czterech świetlicach. Znajdują się one: na ulicy Wyszyńskiego 35, Krasińskiego 3, Pod Lodownią 12 oraz Dukielskiej 73. Wychowawcy na świetlicach zapewniają dzieciom i młodzieży wiele ciekawych zajęć i form spędzenia wolnego czasu. Są to na przykład zajęcia plastyczne, teatralne, ruchowe. Uczestnicy mogą również grać w piłkarzyki czy gry planszowe. W ładną pogodę chodzić na spacery, na basen oraz jeździć na wycieczki.

 

Informacja o Gorlickim Centrum Kultury w tekście łatwym do czytania i zrozumienia do pobrania tutaj (pdf, 117 KB)

Projekt i wykonanieAgencja Reklamowa TDesign Center - Reklama - Poligrafia - Skład DTP - Strony internetowe
Skip to content